نقطه ضعف ژاپن؛ دفاعی که راحت تسلیم می‌شود

نقطه ضعف ژاپن؛ دفاعی که راحت تسلیم می‌شود

 پایگاه خبری فوتبالی- نقطه ضعف حریف تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتها – در صورتی که شاگردان قلعه‌نویی برنده بازی امشب با سوریه شوند – چیست؟

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ژاپن که شانس اول قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید هنوز نتوانسته در این تورنمنت دروازه‌اش را بسته نگه دارد و این موضوع، پاشنه آشیل برای تیم پرستاره هاجیمه موریاسو است. 

 ‌سامورایی‌ها که در 4 مسابقه خود تا اینجای جام ملتها، موفق به زدن 11 گل شده‌اند از اولین بازی خود در این تورنمنت، تا مسابقه امروزشان با بحرین که با برتری 3 بر یک چشم بادامی‌ها به پایان رسید، حتی در یک مسابقه هم موفق به کلین‌شیت نشده‌اند و در جدال با تیم‌های ویتنام،عراق،اندونزی و بحرین 6 گل ( 2 گل از ویتنام، 2 گل از عراق، یک گل از اندونزی و یک گل هم از بحرین) دریافت کرده‌اند. علاوه بر دفاع متزلزل ژاپنی‌ها دروازه‌بان دورگه این تیم هم می‌تواند نقش نقطه ضعف تیمش را به خوبی بازی کند و زیون سوزوکی با اینکه در لیگ بلژیک دروازه‌بانی می‌کند اما نتوانسته در مسابقات اخیر ژاپنی‌ها عملکرد مطمئنی داشته باشد و تک گل امروز بحرین هم روی سوتی عجیب او به ثمر رسید.

  

9098