کاپیتان پرسپولیس با لبخندی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

کاپیتان پرسپولیس با لبخندی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان پرسپولیس با لبخندی بر لب در روزهای نسبتا پرحاشیه تیمش دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس روزهای نسبتا پرخبر و جنجالی‌ای را تجربه می‌کند.  طولانی شدن پروسه انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی و افتادن قرعه به نام اوسمار ویرا باعث شد که انتقادها از مدیریت پرسپولیس، بسیار بیشتر از گذشته شود. انتقادهایی که فقط مربوط به رضا درویش نبود و بزرگترهای تیم مثل عالیشاه و رفیعی و علیرضا بیرانوند سوژه این اتهام شدند که آنها در انتخاب دستیار یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس نقش داشتند. اتهامی که واکنش سروش رفیعی را به دنبال داشت و او در صفحه اینستاگرامش، توضیح مفصلی درباره این ماجرا داد.

قبل از رفیعی، عالیشاه هم در صفحه اینستاگرامش مدعی شده بود که او و سایر بازیکنان پرسپولیس هیچ دخالتی در انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس نخواهند داشت هر چند که با توجه به حمایت علیرضا بیرانوند از اوسمار ویرا، باور حرفهای عالیشاه و همچنین رفیعی برای پرسپولیسی‌ها، کار چندان آسانی نبود.

اما در شرایطی که پرسپولیس درگیر انواع و اقسام شایعات است، تصویری از امید عالیشاه در تمرین این تیم منتشر شده که هیچ شباهتی به شرایط این روزهای پرسپولیس ندارد.

حال باید منتظر ماند و دید شرایط برای پرسپولیس در نیم‌فصل دوم همانند لبخند کاپیتان این تیم در تمرینات خوب پیش خواهد رفت یا تیم اوسمار ویرا، روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

1997