بونوچی از شکایت علیه یوونتوس منصرف شد

بونوچی از شکایت علیه یوونتوس منصرف شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین یوونتوس از شکایت از این باشگاه منصرف شد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه توتو اسپورت و بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس  لئوناردو بونوچی اسطوره سابق بیانکونری شکایت خود علیه این باشگاه را پس گرفته است. چندی پیش رومئو آگرستی خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شد که لئوناردو بونوچی به زودی از باشگاه سابق خود یوونتوس شکایت خواهد کرد. این مدافع ایتالیایی معتقد بود در چند ماه گذشته رفتار بیانکونری موجب خدشه دار شدن وجه حرفه ای و شخصیتی او شده است و بنابراین در صورت دریافت هرگونه مبلغ بابت این شکایت این بازیکن غرامت این پرونده را صرف امور خیریه خواهد کرد

لئوناردو بونوچی در تابستان از سوی باشگاه یوونتوس کنار گذاشته و حتی از حضور در تمرینات و ملاقات با اعضای کادرفنی نیز منع شد؛ تمام این اتفاقات در حالی رخ دادند که بونوچی یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد داشت اما او مجبور شد راهی فوتبال آلمان و باشگاه یونیون برلین شود و سپس در نیم فصل او راهی فنرباغچه ترکیه شد. حالا وکلای بونوچی با عقیده به این موضوع که اقدام یوونتوس به تصویر حرفه‌ای موکل آنها خدشه وارد کرده بود، شکایتی را علیه این باشگاه تنظیم کرده و به دادگاه ارائه کردند.

به نظر می رسد که حالا کاپیتان سابق باشگاه یوونتوس از شکایت خود دست کشیده و قصد ندارد تا باشگاه سابق خود را به دادگاه بکشاند.

۱۰۰۹