کری قطری‌ها برای طرفداران ایران

کری قطری‌ها برای طرفداران ایران

 پایگاه خبری فوتبالی هواداران تیم ملی قطر بعد از رسیدن تیم ملی کشورشان به جمع چهار تیم برتر جام ملتهای آسیا، برای ایران، کُری خواندند.

به گزارش فوتبالی، داستان کری‌خوانی فوتبالی‌ها در مهمترین بازار شهر دوحه تمام‌شدنی نیست و حریفان تیم ملی ایران یکی پس از دیگری برای شاگردان امیر قلعه‌نویی کری می‌خوانند. 

اولین بار هواداران امارات بودند که برای تیم ملی پیش از جدال‌شان کری خواندند و از عبارت "ایرانی اسمع" یعنی گوش کن ایرانی بش استفاده کرده و مدعی شده بودند که تیم کشورشان، اشک ایرانی‌ها را در خواهد آورد. البته که در پایان بازی ایران و امارات، عکس این قضیه اتفاق افتاد.

بعد از پایان دور گروهی و پیروزی سخت ایران در برابر سوریه در اولین بازی مرحله حذفی، یکی از هواداران ژاپن در بازار سوق‌الوقف شروع به کری خواندن کرد و البته که که کری‌اش چندان محترمانه نبود. هر چند که او بعد از شکست تیمش به ایران، به طرفداران تیم ملی بابت بازی خوب ایران، تبریک گفت.

 اما حالا بعد از این دو تجربه شوم برای رقبای ایران، هواداران قطر عبرت نگرفته‌اند و شب گذشته و بعد از پیروزی در برابر ازبکستان در ضربات پنالتی و رسیدن به جمع 4 تیم برتر قاره کهن، سراغ کری‌خوانی برای تیم ملی و طرفدارانش رفته‌اند و احتمالا آنها چهارشنبه شب، حال هواداران امارات و ژاپن را خیلی خوب درک خواهند کرد.

9098