ادعای جنجالی مدیر ورزشی بارسلونا علیه گواردیولا

ادعای جنجالی مدیر ورزشی بارسلونا علیه گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که خیلی ها پپ گواردیولا را معمار نسل طلایی بارسلونا می دانند اما دکو مدیر ورزشی کنون این تیم چنین نظری ندارد. 

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در یکی از بهترین دوران های تاریخ بارسلونا هدایت این تیم را داشت و توانست سه لالیگا و دو لیگ قهرمانان اروپا با این تیم کسب کند و مجموعا چهارده جام در چهار سال حضور در نیوکمپ کسب کرد. دکو بازیکن سابق و مدیر ورزشی کنونی بارسا اما مدعی است که انقلاب بارسلونا توسط گواردیولا رقم نخورده است بلکه مربی اسپانیایی صرفا به تیمی که از قبل ساخته شده بود، نظم داده است.

دکو در مصاحبه با لاوانگاردیا گفت:" وقتی که گواردیولا به بارسلونا آمد، همه در مورد یک انقلاب بزرگ صحبت می کردند که یک دروغ بود. رونالدینیو و من از تیم جدا شده بودیم اما ژاوی، اینیستا و بوسکتس همچنان در تیم حضور داشتند. یحیی توره، مسی و اتوئو هم بخشی از تیم بودند. گواردیولا باهوش بود و وقتی به تیم آمد، نظم ایجاد کرد و توانست بهترین تیمی را بسازد که در عمرم دیده ام و وقت را هدر نداد. "

در حقیقت گواردیولا از فروش دکو و رونالدینیو حمایت کرد و به نظر می رسد که مرد پرتغالی همچنان آن اتفاق را از یاد نبرده است. دکو به چلسی و رونالدینیو به میلان رفتند و دنی آلوز در همان تابستان خریده شد. 

4125