وداع عجیب مورینیو با بازیکنان رم: انگشترش را پس داد و برایشان یادداشت گذاشت!

وداع عجیب مورینیو با بازیکنان رم: انگشترش را پس داد و برایشان یادداشت گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو در روز 16 ژانویه از رم اخراج شد. 

به گزارش فوتبالی، روند ضعیف رم در فصل جاری باعث شد تا مدیران رم به این نتیجه برسند که مورینیو را اخراج کنند. حالا به نظر می رسد که وداع مربی پرتغالی با جالوروسی ها چندان رمانتیک نبوده است!

ال مساجرو گزارش داده است که مورینیو پس از جلسه با مدیران رم و مطلع شدن از اخراجش، به رختکن رفته است. در حالی که به نظر می رسید مربی پرتغالی قصد وداع با بازیکنانش را دارد، او نمایش جدیدی را اشاره کرد. او بازیکنان سابقش را سرزنش کرد و خواستار شهامت بیشتر شد و تصمیم گرفت که انگشتری که بازیکنانش پس از قهرمانی لیگ کنفرانس به او هدیه داده بودند را پس داد و آن را در کمد کاپیتان تیم یعنی لورنزو پلگرینی گذاشت!

مورینیو همچنین یادداشتی را برای بازیکنان سابقش به جا گذاشت:" وقتی که مرد شدید، این انگشتر را به من پس بدهید" در واقع به نظر می رسد که مورینیو حس می کند که توسط بازیکنان سابقش مورد خیانت قرار گرفته و آنها زیرآبش را زده اند!

مورینیو تصور می کند که بازیکنانش به او خیانت کرده اند چرا که از تصمیم باشگاه در مورد اخراج او و استخدام ده روسی حمایت کرده اند. مربی پرتغالی به همین خاطر از آنها به خاطر عدم حمایت از خودش خشمگین شد و این گونه خشم خود را بروز داد.

4125