دلیل خوشحالی گل جدید فودن مشخص شد

دلیل خوشحالی گل جدید فودن مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن معنی جدیدترین خوشحالی خود که پس از هت تریک برای منچسترسیتی مقابل برنتفورد در روز دوشنبه از ان رونمایی کرد را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، سیتی با نتیجه یک بر صفر با گل نیل موپای عقب افتاد و کاملا شگفت زده شد اما فودن توانست دومین هت تریک خود در لیگ انگلیس را داشته باشد و پیروزی شیرینی را نصیب تیم گواردیولا کرد.  فودن پس از هر سه گلش، خوشحالی جدیدی را ارائه داد که در آن روی چمن زانو زده بود و ژست شلیک کردن را گرفته بود. این خوشحالی شبیه خوشحالی معروف ادینسون کاوانی ستاره سابق منچستریونایتد و پی اس جی بود.

فودن که به خاطر عملکرد درخشانش عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرده بود، گفت که خوشحالی جدیدش نتیجه مستقیم چیزی است که هم تیمی هایش به او در تمرینات می گویند. فودن در این باره گفت:"  این خوشحالی گل به خاطر رابطه من و هم تیمی هایم بود. آنها می گویند که در بازیهای پنج نفره خیلی شوت می زنم و من را اسنایپر صدا می زنند."

فودن در این فصل در لیگ انگلیس هشت گل و هفت پاس گل داشته است و در پست هافبک هجومی جا افتاده است. او که تجربه دو بار کسب عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ انگلیس را دارد، در حال ثبت یکی از بهترین فصل های دوران فوتبالش است.  گواردیولا در مورد او گفت:" به عملکرد فودن در این بازی نیاز داشتیم. فکر می کنم که فییل از نظر عملکرد و تاثیر روی تیم بهترین فصلش را ارائه می دهد. او خیلی ساده بازی می کند اما می تواند جدیت بیشتری داشته باشد."

4125