خرید گرانقیمت فرگوسن که باعث خشم همسر فقیدش می‌شد!

خرید گرانقیمت فرگوسن که باعث خشم همسر فقیدش می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - سرالکس فرگوسن سرمایه گذاری قابل توجهی را برای خرید یک اسب مسابقه ای انجام داده است هر چند که به گفته خودش اگر همسر فقیدش زنده بود، از این کار به شدت عصبانی می شد!

به گزارش فوتبالی، فرگوسن پس از 26 سال حضور در منچستریونایتد و کسب همه جامهای ممکن در این باشگاه، از جانب خیلی ها به عنوان  یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال شناخته می شود.  فرگوسن پس از ترک شیاطین سرخ تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال بازنشسته شود  و سر خود را به چیزهای دیگری نظیر دنیای اسب دوانی گرم کند.

فرگوسن 84 ساله در حال حاضر 30 اسب مسابقه ای و یک اصطبل بزرگ  تحت تملک خود دارد. مرد اسکاتلندی حالا مبلغ قابل توجهی را برای خرید اسمی به نام "کالدول پاتر" پرداخته است. این اسب یکی از بهترین اسب های تازه کار است که در مسابقات "گرید 1" در دسامبر به قهرمانی رسیده است. سرمربی سابق شیاطین سرخ به همراه شرکایش برای خرید این اسب در یک حراجی در ایرلند مبلغ 740 هزار یورو پرداخته است.  چنین مبلغی برای خرید اسبق های مسابقه ای یک رکورد قابل توجه به شمار می رود.

این اولین باری نیست که فرگوسن در ماه های اخیر برای اشتیاق خود به اسب ها هزینه می کند. او در ماه نوامبر نیز دو اسب از ایرلند و فرانسه را با قیمت  های 450 هزار و 200 هزار پوند خریده بود.  فرگوسن پیش از این گفته بود که همسر فقیدش "کیتی" که در اکتبر 2023 درگذشت، به او اجازه چنین هزینه هایی را نمی داده است!

4125