یک نظریه عجیب برای اینکه هالند بتواند توپ طلا ببرد

یک نظریه عجیب برای اینکه هالند بتواند توپ طلا ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد دان کاپیتان سابق منچسترسیتی معتقد است که ارلینگ هالند برای بردن جایزه های انفرادی باید سرگرم کننده تر باشد و بیشتر لایی بزند!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم فتح 3 گانه همراه با منچسترسیتی در فصل گذشته و زدن 53 گل در تمامی رقابت ها، این لیونل مسی بود که توانست جایزه های فردی مثل توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از چنگال هالند برباید. تازه این در حالی بود که در مراسم فیفا، قرار نبود جام جهانی 2022 حساب شود و به همین خاطر وقتی نام مسی به عنوان برنده مشخص شد، ابروهای حضار در سالن بلند شد.

ریچارد دان کاپیتان سیتی به گل گفت: "واقعاً کار برای هالند سخت است. شاید هالند بهترین بازیکن حال حاضر دنیا نباشد، اما بهترین مهاجم است. من عاشق بازی مسی هستم، اما وقتی به هالند نیز نگاه می کنم، او را استثنایی می یابم. شما می توانید در هر جایی از محوطه جریمه توپ را به او بدهید تا گل بزند. اما او می تواند بین 5 بازیکنی که محاصره اش کرده اند، دریبل بزند و یا حتی لایی بزند؟ فکر کنم نه. او مثل مسی سرگرم کننده نیست و من خوشحالم که جایزه به مسی رسید، چون دیدن بازی او واقعا لذت بخش است."

4416