ستاره یوونتوس در رادار لیورپول

ستاره یوونتوس در رادار لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول سعی دارد برای فصل آینده، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، امروز اخباری مبنی بر جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل منتشر شد. این فوق ستاره مصری، مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است. پس از الاتحاد، حالا الهلال هم حاضر است برای جذب این بازیکن تلاش کند.

با وجود جدایی احتمالی صلاح در پایان فصل، حالا مدیران لیورپول در پی یک ستاره برای جانشینی محمد صلاح می‌گردند. بازیکنانی همچون رودریگو، سانچو و حتی کیلیان امباپه جزو گزینه‌های لیورپول بودند و حالا گفته می‌شود فدریکو کیه‌زا نیز به جمع گزینه‌ها اضافه شده است.

طبق گزارش رسانه HITC، کیه‌زا یکی از گزینه‌های در دسترس است و لیورپول در صورت جدایی صلاح، برای جذب او اقدام می‌کند.

کیزای 26 ساله بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه‌های تیم اصلی مکس آلگری است اما با توجه به اینکه قرارداد او در 18 ماه پایانی قرار دارد و همچنین طرفیندر آخرین دور مذاکرات، به توافق دست نیافتند. از همین رو، در باشگاه یوونتوس نگران این هستند که کیه‌زا تصمیم بر جدایی بگیرد و به دنبال چالش جدیدی برود.

اگر مدیران یووه با کیه‌زا به توافق نرسند، احتمالا لیورپول پیش از سایر باشگاه‌ها، برای جذب او اقدام می‌کند.

فدریکو کیه‌زا از زمان پیوستنش به یوونتوس، در 113 بازی در تمامی رقابت ها 28 گل به ثمر رساند و 22 پاس گل داد. او یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپا داشت و مردم ایتالیا امیدوار هستند این ستاره در یورو 2024 نیز در پیراهن لاجوردی بدرخشد.

1428