درها به روی جدایی مدافع گرانقیمت بارسلونا باز شد

درها به روی جدایی مدافع گرانقیمت بارسلونا باز شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا همه تلاش خود را انجام می دهد که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای را حفظ کند و شاید در این مسیر حاضر شوند که برخی بازیکنان را فدا کنند.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که اگر قرار باشد که بارسلونا مدافعی را به فروش برساند، آن ژول کنده است. در حقیقت این مدافع فرانسوی علاقه ای به حضور در پست دفاع کناری ندارد و جایگاهش را در پست دفاع میانی از دست داده است. در این شرایط و در صورتی که مدافع فرانسوی پیشنهاد مناسبی را برای جدایی دریافت کند، بارسلونا به آن گوش خواهد داد و درها را به روی جدایی نخواهد بست. 

آرائوخو مشتریان زیادی دارد و باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ و منچستریونایتد به شدت به خرید او علاقمند هستند اما بارسا تمایلی به فروش این مدافع اروگوئه ای ندارد. در نقطه مقابل کنده در این فصل جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده و به نظر می رسد که درها به روی جدایی او باز است. کنده یک سال و نیم پیش با مبلغ 50 میلیون یورو از سویا به بارسلونا ملحق شد و با وجود آن که در فصل اولش یکی از مهمترین بازیکنان تیم کاتالان بود اما در دومین فصلش جایگاه خود را در ترکیب از دست داده است.

4125