عکس؛ خودروی مچاله شده قهرمان ماراتن جهان که منجر به مرگ مشکوکش شد

عکس؛ خودروی مچاله شده قهرمان ماراتن جهان که منجر به مرگ مشکوکش شد

پایگاه خبری فوتبالی - کلوین کیپتوم دونده ماراتن کنیایی در یک سانحه رانندگی شدید به همراه مربی خود جان باخت.

به گزارش فوتبالی، کیپتوم در حالی که فقط 24 سال سن داشت، توانسته بود که به رکورد دار دوی ماراتن تبدیل شود و خیلی ها تصور می کردند که او اولین انسان تاریخ خواهد شد که ماراتن را در کمتر از دو ساعت می دود اما عمرش به ثبت چنین رکوردی کفاف نداد.

پدر این دونده حالا از دولت کنیا خواسته است تا در مورد دلیل مرگ پسرش تحقیقات صورت بدهد. وی اظهار داشت:" در روزهای اخیر برخی افراد در حال تعقیب کیپتوم بودند اما نتوانستیم آنها را شناسایی کنیم. از آنها خواستم که کارت شناسایی خود را نشان بدهند اما ترجیح دادند که فرار کنند. کیپتوم تنها فرزند من بود. من، مادرش و فرزندانش را ترک کرد و جانش را از دست داد و به شدت ناراحت هستم. "

وی می گوید که آخرین باری که با فرزندش صحبت کرده، به او گفته که حس خوبی دارد و آماده ثبت رکوردی جدید است و می خواهد که کمتر از دو ساعت، ماراتن را بدود. وی اظهار داشت :" کیپتوم به من گفت که یک نفر را می فرستد تا در ساخت یک خانه به ما کمک کند. گفت که بدنش هنوز روی فرم است و می تواند بدود و به رکورد یک ساعت و 59 دقیقه برسد.  از طریق اخبار، خبر درگذشت پسرم را شنیدم. به محل سانحه رفتم اما پلیس، جسد را منتقل کرده بود" 

4125