ادعای نکونام روی آنتن زنده؛ با 13 بازیکن نمی‌شد به اردوی خارجی برویم!

ادعای نکونام روی آنتن زنده؛ با 13 بازیکن نمی‌شد به اردوی خارجی برویم!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام برای بار دوم در چند وقت اخیر علیه مدیریت باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آنطور که مشخص است ارتباط جواد نکونام با مدیران باشگاه استقلال یعنی علی خطیر به عنوان مدیرعامل و بعد فرشید سمیعی به عنوان عضو هیات مدیره و حتی یکی دو نفر از اعضای هیات مدیره، از ابتدای فصل شکل سینوسی داشته است. اول خیلی تیره و پر از تنش بود. بعد از مدتی اوضاع بهتر شد اما حالا دوباره اختلافات با مدیریت جدی و بزرگ شده است.

ساعتی پیش جواد نکونام در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از سوژه‌های جدید اختلافاتش با مدیران استقلال گفت. یکی از موارد اختلاف او با مدیرعامل درباره اردوی دبی در نیم ‌فصل بود که توسط نکونام لغو شد. 

نکونام در این باره گفت: « من به این دلیل اردوی خارجی را لغو کردم چون دو بازیکن خارجی جذب کردیم اما دو بازیکن هم از دست دادیم. من به باشگاه گفتم با سیزده بازیکن به اردوی خارجی نخواهم رفت!» 

نکونام در حالی حرف از لغو اردو به خاطر حضور 13 بازیکن در تمرینات استقلال گفته است که ظاهرا خودش لیستی از بازیکنان برای اردوی دوبی داده بود که نام 22 نفر در این لیست وجود داشت و حتی باشگاه استقلال هم در زمان لغو اردو، نسبت به آن بیانیه هم داده بود و حتی لیست بازیکنان و همراهان را هم منتشر کرده بود.

تمرینات استقلال در روزهای اخیر هم اغلب با حضور حداقل 22 بازیکن برگزار شده است و با حضور حسینی و چشمی هم به 24 بازیکن رسیده است. مشخص نیست عدد 13 که نکونام درباره آن صحبت کرده است از کجا آمده است اما مطمئنا استقلال در تعطیلات نیم فصل، نمی توانسته با 13 بازیکن تمرین کند. مگر اینکه نکونام به 9 بازیکن مرخصی داده باشد. البته عکسهایی که از تمرین استقلال هم منتشر شده نشان می دهد که استقلال در تعطیلات نیم فصل، با چند بازیکن تمرین کرده است. 

1359