مفهوم خوشحالی گل یامال با دستانش چیست؟

مفهوم خوشحالی گل یامال با دستانش چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال مهاجم جوان بارسلونا در مقابل گرانادا دبل کرد و خوش درخشید که خوشحالی همیشگی خود را داشت و حالا مفهوم خوشحالی گل او با اشاره به عدد "304" مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که بارسلونا فصل جالبی را نداشته اما یامال 16 ساله در پست بال راست می درخشد و ارزشهایش را نشان می دهد. یامال یکی از آخرین جواهراتی است که در اکادمی بارسا رشد کرده و با عملکرد خوبش نگاه ها را به خود جلب کرده و حتی به تیم ملی اسپانیا نیز راه پیدا کرده است. 

یامال که تکنیک خوبی دارد، در این فصل از نظر گلزنی نیز موثر بوده و به یکی از بازیکنان مهم تیم ژاوی تبدیل شده است. یامال سه گل در لالیگا و یک گل در سوپرجام اسپانیا ثبت کرده و رکوردهای مختلفی را به جای گذاشته است. 

یامال عادت دارد که با دستانش پس از گلهایش به عدد "304" اشاره کند. برخی شاید تصور کنند که او منظور خاصی ندارد اما به نظر می رسد که او با این عدد به ارقام کد پستی زادگاهش اشاره می کند.

در حقیقت یامال در شهر "اسپلوگاس یورگات" به دنیا آمده است که کد پستی آن 08304 است و به همین خاطر یامال بعد از گلهایش به این عدد اشاره می کند.  یامال همچنین عدد 304 را روی کفش های خود چاپ کرده است تا نشان بدهد که چقدر به زادگاهش احترام می گذارد. البته لامین پرچم زادگاه پدر و مادرش یعنی مراکش و گینه استوایی را هم به همراه اول اسم و فامیلی خود یعنی LY روی کفش هایش چاپ کرده است. 

4125