جنجال مدافع عربستانی در اصفهان؛ البلیهی این‌بار رخ در رخ رضاییان!(عکس)

جنجال مدافع عربستانی در اصفهان؛ البلیهی این‌بار رخ در رخ رضاییان!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – علی البلیهی در جریان بازی سپاهان و الهلال دست از عادتش برنداشت و بازهم با یک بازیکن حریف سرشاخ شد.  

به گزارش فوتبالی، علی‌البلیهی ملی‌پوش عربستانی تیم الهلال که از جام جهانی به بعد و به خاطر شیطنت‌هایی که در بعضی مسابقه‌ها از او سر می‌زند بیشتر شناخته می‌شود در بازی روز گذشته سپاهان در برابر الهلال در نقش جهان برای رامین رضاییان که بی‌چون‌وچرا ستاره این فصل زردپوشان بوده شاخ و شانه کشید و به تکرار همان رفتار ناشایست خود در برابر ستارگانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت. 

البلیهی برای اولین بار در جام جهانی 2022 و در جریان بازی دراماتیک عربستان و آرژانتین از رفتار عجیبش رونمایی کرد و به درگیری با لیونل مسی پرداخت. 

این مدافع که دوست دارد برای مشهور شدن روی اعصاب ستارگان تیم‌های رقیب کار کند در یکی از بازی‌های این فصل الهلال و النصر به مشاجره با کریستیانو رونالدو پرداخت. قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و این بازیکن 34 ساله که هفت سالی می‌شود برای عربستان توپ می‌زند رفتار دیوانه‌کننده‌اش را به جام ملت‌های آسیا 2023 هم برد و در مصاف حساس عربستان  با کره‌جنوبی به سوهان اعصاب ستاره کره‌ای‌ها یعنی سون هیونگ مین بدل شد.

9098