کمتر از دو هفته اتفاق افتاد؛ رکورد گران ترین انتقال در فوتبال زنان شکسته شد

کمتر از دو هفته اتفاق افتاد؛ رکورد گران ترین انتقال در فوتبال زنان شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- حدود دو‌ هفته قبل بود که رامیرز کلمبیایی با مبلغی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو از لوانته به چلسی منتقل شد تا رکورد گران ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان را بشکند. اما این رکورد فقط دو هفته در اختیار وی بود.

به گزارش فوتبالی، در فوتبال زنان ارقام انتقال بازیکنان به تیم های دیگر به کندی افزایش می یابد اما در زمستان امسال دو بار رکورد انتقال شکسته شد.

حدود دو‌ هفته قبل بود که رامیرز کلمبیایی با مبلغی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو از لوانته به چلسی منتقل شد تا رکورد گران ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان را بشکند اما این رکورد توسط باشگاه اف سی بای و برای خرید کوندانانجی شکسته شد.

چند روز قبل باشگاه اف سی بای آمریکا خبر از انتقال راچئال کوندانانجی به این باشگاه داد. این بازیکن ۲۳ ساله با رقم ۸۰۵ هزار یورو از تیم مادرید سی اف اف به تیم اف سی بای آمریکا پیوست تا رکورد گران ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان را به خود اختصاص دهد. این انتقال نشان می دهد به زودی باید شاهد انتقالات میلیونی در فوتبال زنان باشیم.

به جز این دو بازیکن، اوبردروف هم چند روز قبل با مبلغ ۴۰۰ هزار یورو از ولفسبورگ به بایرن مونیخ پیوست تا به چهارمین بازیکن گران تاریخ فوتبال زنان تبدیل شود.

۶۰۰۱