مهاجم جوان رئال مادرید کتک خورد!

مهاجم جوان رئال مادرید کتک خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم جوانان رئال مادرید شب گذشته با پیروزی چهار بر در ور زمین رایو ماخاداهوندا توانست نهمین پیروزی متوالی خود را کسب کند اما در پایان بازی اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، جوانان رئال مادرید با دبل هوگو ده یانوس و گل دیگری از مسونرو و همچنین گل به خودی بازیکن حریف به پیروزی رسیدند. ایکر براوو که قرضی از لورکوزن به رئال مادرید آمده، در خط حمله تیم جوانان رئال مادرید بازی می کند و شب خوبی را داشت. براوو در پایان بازی و در زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس تیم برای بازگشت به والدبباس را داشت، با حمله هواداران تیم حریف مواجه شد که با کله به او ضربه زدند!

در حقیقت گروهی از هواداران ماخاداهوندا در جریان بازی تا جایی که می توانستند به براوو توهین کردند و در پایان بازی هم بعد از آن که او را "دلقک" صدا زدند، به سمتش حمله ور شدند و یکی از آنها با کله به او ضربه زد. 

البته مهاجم رئال مادرید با مشکلی مواجه نشده و جراحت یا مصدومیتی به او وارد نشده است. در واقع ماموران امنیتی رئال مادرید خیلی سریع مداخله کردند و این بازیکن را به اتوبوس منتقل کردند. براوو در 12 بازی اخیر تیم جوانان رئال مادرید 9 گل زده و روند خوبی داشته است. این بازیکن در آکادمی بارسلونا رشد کرده و بعد از آن نیز راهی لورکوزن شد. او در یک سال و نیم اخیر قرضی به رئال مادرید ملحق شده است. 

4125