نظر جالب رئیس لالیگا راجع به خروج مسی و رونالدو از این لیگ

نظر جالب رئیس لالیگا راجع به خروج مسی و رونالدو از این لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا اصرار دارد که خروج لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از بارسلونا و رئال مادرید، اصلاً به لالیگا ضربه نزند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه، بزرگ ترین ستاره ای است که به احتمال فراوان در تابستان آینده راهی رئال مادرید و لالیگا می شود. او اخیراً به ناصر الخلیفی و هیئت مدیره پی اس جی اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را با این باشگاه فرانسوی ندارد و در تابستان آینده، به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد. حضور امباپه در لالیگا، می تواند توجهات زیادی را به این لیگ جلب کند، دقیقاً همان کاری که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دهه اخیر انجام دادند. 

رئیس لالیگا به ابولا گفت: "خروج مسی و رونالدو، اصلاً به وجهه لالیگا ضربه نزند و ما هواداری را از دست ندادیم. البته با وجود آن ها می توانستیم سریع تر رشد کنیم. لیگ فرانسه با وجود مسی، نیمار و امباپه، رشد نکرد. کریستیانو رونالدو به یوونتوس رفت، اما درآمد سری آ افزایش نیافت. اما درآمد لالیگا بیشتر شد با اینکه آن ها را از دست دادیم. دلیل آن، اسپانسرها و رسانه ها بودند. ما سعی کرده ایم که از نظر اقتصادی، لالیگا را زنده نگه داریم و همچنان در اسپانیا بازیکنان بزرگی مثل جود بلینگام، لواندوفسکی و گریزمان حضور دارند."

4416