جانشین روی هاجسون افسانه‌ای مشخص شد

جانشین روی هاجسون افسانه‌ای مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه کریستال پالاس، تایید کرد که الیور گلاسنر، جانشین روی هاجسون، سرمربی کهنه کار این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، هاجسون در روز دوشنبه اعلام کرد که پس از 4 سال، از سمت خود به عنوان سرمربی کریستال پالاس کناره گیری خواهد کرد، در حالی که به نظر می‌رسد مشکلات جسمانی اخیر او، در این تصمیم نقش مهمی داشته اند. این سرمربی کهنه کار، اوایل هفته و پس از اینکه در حین تمرینات بیمار شده بود، به بیمارستان انتقال پیدا کرد اما باشگاه انگلیسی پس از آن تایید کرد که شرایط او پایدار است و آزمایش‌های بیشتری بر روی او انجام خواهد شد.

پالاس به سرعت گلاسنر را که موفق شد تا در سال 2022، آینتراخت فرانکفورت را به قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا برساند، به عنوان جانشین هاجسون به خدمت گرفت. قرارداد این سرمربی اتریشی با عقاب‌ها، قراردادی دو ساله خواهد بود.

گالسنر در مصاحبه خود با سایت باشگاه پالاس گفت:" من بسیار خوشحالم که به عنوان سرمربی به تیم کریستال پالاس اضافه شده ام. بسیار مشتاقم که با ترکیب بااستعداد تیم کار کنم، هواداران را ملاقات کنم و جو ورزشگاه سلهرست پارک را تجربه کنم، اتمسفری که چیزهای زیادی درباره اش شنیده ام. از آشنایی با استیو و داگی، مفتخرم و مشتاقم تا با همکاری با آن‌ها، برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم."

2102