تیم ملی فوتبال ساحلی ایران میهمان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران میهمان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که پس از سه پیروزی در مرحله گروهی به یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی، صعود کرده است، دیشب در ضیافت شام سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این ضیافت شام در باشگاه ایرانیان دبی به دعوت سرکنسول ایران در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، به افتخار درخشش ملی پوشان فوتبال ساحلی در مرحله گروهی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ دبی، این ضیافت را با حضور کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برگزار کرد.

پس از ضیافت شام در باشگاه ایرانیان، محمد سلیمانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد و با تمجید از ملی پوشان و تشکر از بازیهای خوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی، از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خواست تا با همین روحیه و انگیزه پیش بروند و با حضور در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی، به عنوان اولین تیم ملی که در یک فینال جام جهانی مرتبط با فوتبال حضور پیدا می کند، دل همه ایرانیان حاضر در ورزشگاه محل بازیها در دبی و همچنین ایرانیان داخل و خارج از کشور را شاد کنند.

سلیمانی در پایان گفت با بازیهای خوبی که از ساحلی بازان دیده است، پتانسیل موفقیت و قهرمانی برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران وجود دارد و توجه ها در همه جا به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حسابی جلب شده است و همه ایرانیان هر جا که باشند از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حمایت می کنند.

در این ضیافت شام، علاوه بر اعضای سرکنسول ایران، جمعی از علاقه مندان به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم حضور داشتند.

ضیافت شام با گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی به پایان رسید و ملی پوشان برای استراحت و پیگیری برنامه های آماده سازی، به هتل محل اقامتشان بازگشتند.

1999