حاشیه جدید برای بلوگرانا؛ اعضای رختکن بارسلونا به دنبال جاسوس

حاشیه جدید برای بلوگرانا؛ اعضای رختکن بارسلونا به دنبال جاسوس

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای رختکن بارسلونا در روزهای اخیر به دنبال پیدا کردن جاسوسی هستند که اخبار محرمانه تیم را به رسانه‌ها گزارش می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که اخبار زیادی در مورد آن منتشر می‌شود. اهمیت این باشگاه در فوتبال اروپا و اسپانیا، باعث شده تا سوژه جذابی برای رسانه‌ها باشد. در ماه‌های اخیر اخباری محرمانه از وضعیت رختکن بارسلونا منتشر شد که تعجب و عصبانیت ژاوی هرناندز و بازیکنان بارسا را به همراه داشت.

طبق گزارش خاوی میگل، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا در دو ماه گذشته اعضای رختکن بارسا تصمیم گرفتند کمپینی برای پیدا کردن جاسوسی که اخبار را به رسانه‌ها گزارش می‌دهد تشکیل دهند. حتی گفته شده یک آژانس کارآگاهی برای جستجوی میکروفون در رختکن بارسلونا و حتی حمام استخدام شد. 
 
اولین قدم در جستجوی جاسوس جمع‌آوری تلفن‌های همراه همه افراد و درخواست از آنها برای قرار دادن تلفن‌های همراه روی میز بود. سپس شخص مورد اعتماد ژاوی هر تلفن را برداشت، و بعد اثر انگشت یا چهره هر فرد را تطبیق داد و مکالمات واتس‌اپ را کنترل کرد.
 
بازیکنان بارسلونا بر این باورند که یکی از اعضای کادر فنی اخبار را به بیرون درز می‌دهد. تا جایی که دیدارهای ژاوی و بازیکنان در روزهای اخیر بدون حضور کادر فنی برگزار می‌شودحتی بدون اسکار هرناندز، برادر ژاوی نیز در این دیدارها حضور ندارد. 
 
ژاوی پیش از این با یک خبرنگار تماس گرفته بود و از او در مورد منبع اخبارش سوال پپرسید. البته این روزنامه‌نگار منبع خود را فاش نکرد. حتی تماس‌هایی با روزنامه‌ها و رسانه‌ها برای جلوگیری از این موضوع وجود داشت. تا کنون جاسوس پیدا نشده است.

1428