دمیر: هدف ما قهرمانی در کاپ‌ آسیا است/ حدادی ترجیح داد از تیم ملی کنار برود

دمیر: هدف ما قهرمانی در کاپ‌ آسیا است/ حدادی ترجیح داد از تیم ملی کنار برود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: حامد حدادی یکی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال ایران است اما خود او ترجیح داد از تیم ملی کنار برود. 

به گزارش فوتبالی، هاکان دمیر در آستانه بازی تیم ملی بسکتبال ایران با قطر در پنجره کاپ‌آسیا اظهار کرد: این اولین بازی ما برابر قطر است. آنها تیم خوبی هستند ولی ما هم در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کردیم به بازیکنانم گفته‌ام این شروع کار ما است.

وی ادامه داد: هدف ما کسب مدال در کاپ آسیایی ۲۰۲۵ به میزبانی جده است و امیدواریم به این هدف برسیم. البته تغییراتی در تیم داشته‌ایم و باید براساس آن حرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سئوال که بدون حامد حدادی چه خواهد کرد و چه تدابیری در دستور کار تیم ملی است، گفت: حامد یکی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال ایران است اما خود او ترجیح داد از تیم ملی کنار برود. در این مدت ما هم بدون او تجربه حضور در بازی‌های آسیایی را داشتیم و الان هم خودمان را با این شرایط وفق دادیم و براساس آن بازی خواهیم کرد.

دمیر ضمن درخواست از هواداران بسکتبال برای حضور در سالن برگزاری دیدار با قطر گفت: در این مدت به بهترین شکل تمرین و خودمان را برای این دیدار مهیا کرده‌ایم. امیدوارم در بازی برابر قطر در شرایطی به میدان برویم که سالن با حضور هواداران تکمیل شده باشد و بتوانیم از ظرفیت میزبانی بهره ببریم.

تیم ملی بسکتبال ایران، خود را برای مسابقه با تیم‌های قطر و هند در پنجره اول کاپ آسیایی آماده می‌کند. اولین دیدار تیم ملی در پنجره نخست کاپ آسیا امروز (۴ اسفند) از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود که تیم ملی بسکتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی و در تالار زنده یاد محمود مشحون به مصاف قطر می‌رود. ملی‌پوشان سپس عازم هند می‌شوند تا ۷ اسفند با تیم ملی این کشور دیدار داشته باشند.

تیم ایران:

ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، محمد امینی، متین آقاجانپور، سجاد پذیرفته، محمد رحیمی و سالار منجی ۱۲ ملی‌پوش کشورمان هستند که زیر نظر هاکان دمیر مقابل قطر صف‌آرایی می‌کنند.

تیم قطر:

فاریس آودیک، محمد ندائو، باباکار دینگ، حمید یاسین موسی، عبدالله یاسین موسی، ندیم موسلیک، عبدالرحمان سعد، محمد هاشم زیدان، مصطفی عصام فوده، حسین محمد السید حسین، مایک لویس و الحاج سعیدو ندای بازیکنان تیم قطر خواهند بود.

7474