دلگرمی رئیس لالیگا به طرفداران رئال مادرید، راجع به انتقال امباپه به این تیم

دلگرمی رئیس لالیگا به طرفداران رئال مادرید، راجع به انتقال امباپه به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – خاویر تباس، رئیس لالیگا، اطمینان دارد که رئال مادرید در تابستان پیش رو، نیازی به فروش بازیکنان خود برای مهیا کردن شرایط جهت خرید کیلیان امباپه ندارد.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌های گوناگون حاکی از این هستند که امباپه بر سر قراردادی 5 ساله با رئال مادرید به توافق رسیده است، قراردادی که گفته می‌شود حقوق سالیانه 15 میلیون یورویی و مبلغی بالغ بر 150 میلیون یورو به عنوان پاداش امضای قرارداد را شامل می‌شود و همین مسئله باعث ایجاد گمان‌هایی راجع به نیاز رئال مادرید برای فروش یکی از ستارگان اصلی خود برای مهیا کردن شرایط جهت عقد چنین قراردادی شده است.

تباس اما، ادعا کرده که موضع مالی رئال مادرید به قدری قدرتمند هست که بدون نیاز به فروش بازیکنان خود، بتواند از پس هزینه‌های ناشی از این قرارداد بر بیاید. او در اینباره گفت:" با علم بر این موضوع که امباپه پی اس چی را ترک خواهد کرد، 99 درصد احتمال دارد که او به رئال بیاید اما مطمئن نیستم که این قرارداد تا به این لحظه امضا شده باشد. رئال باشگاهی است که از نظر مالی شرایط مطلوبی دارد. رئیس باشگاه و مدیران اصلی این تیم، مدیران بسیار خوبی هستند اما وقتی که می‌خواهند مسابقات جدیدی تشکیل دهند خیلی بد می‌شوند. آن‌ها از نظر مالی بسیار آماده هستند، آمار مالی‌شان در حال حاضر بسیار خوب است و می‌توانند بسیار بیش‌تر از حال حاضر هزینه کنند. رئال از نظر مالی بسیار محتاطانه عمل کرده است و آماده امضای قرارداد با امباپه است. رویکرد آن‌ها کوتاه مدت نیست. آن‌ها مجبور به فروش بازیکنی برای جبران هزینه امباپه نیستند، به هیچ عنوان اینگونه نیست."

2102