ساویو: برای حضور در ایران با مدافع سابق استقلال مشورت کردم

ساویو: برای حضور در ایران با مدافع سابق استقلال مشورت کردم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک برزیلی استقلال خوزستان می‌گوید برای حضور در لیگ برتر ایران با مدافع سابق استقلال تهران مشورت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ساویو روبرتو هافبک برزیلی جدید استقلال خوزستان است که این هفته یکی از گل‌های تیمش را در جریان بازی با آلومینیوم اراک به زیبایی به ثمر رساند و از مهره‌های تاثیرگذار پورموسوی در کامبک آبی‌های اهوازی بود.

در همین راستا با این برزیلی تازه وارد به فوتبال ایران گفت‌وگویی داشته‌ایم. روبرتو در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: «خوشحالم که عملکرد من مورد توجه قرار گرفته است. تیم ما در حال پیشرفت است و ما بازی به بازی به این پیشرفت ادامه می‌دهیم.»

وی بابت گلزنی در دومین بازی خود در لیگ برتر ابراز رضایت می‌کند: «از اینکه گل زدم و به تیم در راه کسب سه امتیاز کمک کردم، خوشحالم. مهم‌ترین چیز این است که باشگاه را از رده آخر خارج کنیم.»

ساویو دلیل انتخاب لیگ برتر ایران را کمک به پیشرفت خود می‌داند: «فرصتی را دیدم که بتوانم در حرفه‌ام پیشرفت کنم. لیگ ایران بسیار مورد توجه است. با همسرم تصمیم گرفتیم که این فرصت خوبی است و از آن استقبال کردیم. دیدم که باشگاه رتبه خوبی ندارد اما من به پروژه‌ای که ارائه شد اعتماد کردم.»

هافبک برزیلی استقلال خوزستان اعتقاد دارد این تیم توانایی بقا در لیگ برتر را دارد: «استقلال خوزستان یک باشگاه درجه یک است و همچنان در سطح اول فوتبال ایران ادامه خواهد داد.»

روبرتو اظهار داشت از قدرت حریف این هفته تیمشان یعنی تراکتور آگاه هستند: «می‌دانیم بازی چقدر سخت است و می‌دانیم که تیم بزرگی هستند اما سخت کار می‌کنیم تا یک بازی خوب ارائه دهیم.»

هافبک گلزن استقلال خوزستان در پایان عنوان داشت با رابسون جانواریو مدافع سابق استقلال تهران برای حضور در لیگ برتر ایران مشورت کرده است: «تحقیق کردم و دیدم برزیلی‌های زیادی قبلاً در لیگ ایران بازی کرده‌اند. با دوستانی که اینجا بازی می‌کردند، دنبال اطلاعاتی در مورد کشور ایران گشتم و خبرهای بسیار خوبی در مورد لیگ و کشور دریافت کردم. اکنون روی دستیابی به هدف باشگاه که بقاست، تمرکز کرده‌ام. برای حضور در ایران با دوستم رابسون مشورت کردم.»

1997