وقتی فیروز‌ کریمی‌ جاسوس تیم رقیب را زندانی کرد!

وقتی فیروز‌ کریمی‌ جاسوس تیم رقیب را زندانی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - فیروز‌ کریمی خاطره جالبی از زندانی کردن جاسوس رقیب در سرویش بهداشتی دارد.

به گزارش فوتبالی، فیروز کریمی چهره‌ای جذاب برای شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌هاست و این هفته میهمان یک برنامه تلویزیونی بود تا رو در روی مهران غفوریان مجری برنامه قرار بگیرد.

بازیگر طناز سینما و تلویزیون ایران که به عنوان مجری مقابل کریمی قرار گرفته بود، از وی سوالی چالشی با مضمون طنز پرسید. سوال بدین قرار بود که اگر جاسوسی در رختکن خود پیدا کنید چه کار می‌کنید و گزینه‌ها را مطرح کرد که آقا فیروز مدعی شد تجربه یکی از گزینه‌ها یعنی حبس جاسوس در سرویس بهداشتی را داشته است!

کریمی این طور توضیح داد که در یک بازی که قرار بوده به صعود تیم دیگری هم ارتباط پیدا بکند، کسی را به عنوان مامور ویژه برای پیدا کردن جاسوس رقیب قرار داده و وقتی آن‌ها متوجه این جاسوس شده‌اند، به وی چایی تعارف کرده‌اند و آن‌قدر به او جایی نوشانده‌اند تا آقای جاسوس نیاز به سرویس بهداشتی پیدا کند و وقتی وی به آنجا رفته، درب را بر رویش قفل کرده‌اند!

آقا فیروز در ادامه می‌گوید نتیجه برایش رضایت‌بخش بوده و وقتی نصف شب داشتند جشن می‌گرفتند، یادشان افتاده آقای جاسوس همچنان در سرویس بهداشتی مانده و ۱۲ شب توانسته از مهلکه نجات پیدا کند!

1997