روایت مورینیو از تنها باری که به خاطر شکست در فوتبال، گریه کرد

روایت مورینیو از تنها باری که به خاطر شکست در فوتبال، گریه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو بیش از هزار بازی در دوران فوتبال خود داشته است اما به گفته خودش تنها یک بار پس از شکست، گریه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مربی 61 ساله که پس از اخراج از رم در حال حاضر بدون تیم است، در دوران فوتبالش در تیم هایی نظیر چلسی، اینتر و رئال مادرید فعالیت کرده است. مورینیو در سه سال حضورش در رئال مادرید 128 پیروزی، 28 تساوی و 22 شکست داشت و به رکورد عالی 71.9 درصد پیروزی دست پیدا کرد. سه تا از بدترین ناکامی های او نیز مربوط به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

رئال مادرید در سال 2012 به شکل دراماتیکی در مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. رئال مادرید در ضربات پنالتی ناکام بود و از مسابقات حذف شد که کریستیانو رونالدو یکی از پنالتی ها را از دست داد.

مورینیو حالا می گوید که شکست مقابل بایرن مونیخ، تنها باری بوده که باعث شده تا به خاطر یک باخت در دوران مربیگری خود گریه کند. مربی پرتغالی گفت:"متاسفانه، فوتبال همین است. کریستیانو، کاکا، راموس که سه غول کامل در فوتبال هستند، پنالتی خراب کردند چون آنها هم انسان هستند. آن شب تنها باری بود که بدر دوران مربیگری ام پس از یک شکست، گریه کردم و آن را به خوبی در یاد دارم. دستیارم آیتور کارانکا و خودم در مقابل خانه ام در خودرو گریه می کردیم. خیلی سخت بود چرا که در آن فصل، بهترین بودیم. بدون شکل بهترین تیم اروپا بودیم. رکورد امتیازات و گلها را در تاریخ لالیگا شکسته بودیم و تردیدی ندارم که اگر به فینال می رسیدیم، قهرمان اروپا می شدیم. یادم است که ژرژ مندس به من زنگ زد و گفت که به خانه رونالدو بروم و به او دلداری بدهم اما یک نفر باید به خودم دلداری می داد!"

4125