منچسترسیتی و چلسی در پی جذب پدیده اهل آمریکای جنوبی

منچسترسیتی و چلسی در پی جذب پدیده اهل آمریکای جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی و منچسترسیتی لوسیانو رودریگز، مهاجم جوان اهل آمریکای جنوبی را زیر نظر دارند و او را گزینه‌ای ایده‌آل برای آینده می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، لوسیانو رودریگز، مهاجم جوان اهل اروگوئه مورد توجه دو باشگاه انگلیسی چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است. این دو تیم رودریگز را زیر نظر دارند و روند پیشرفت او را دنبال می‌کنند. این بازیکن 20 ساله در این فصل موفق شده 11 گل برای تیمش به ثمر برساند.

رودریگز بازیکن جوان و بااستعدادی است که به زعم برخی از کارشناسان آینده بزرگی در پیش دارد. خیلی از رسانه‌ها او را یکی از بهترین بازیکنان جوان آمریکای جنوبی می‌دانند. چلسی و منچسترسیتی در فصول اخیر تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان و مستعد نشان دادند. این دو باشگاه می‌توانند مقاصد جذابی برای پیشرفت این بازیکن جوان باشند. لوسیانو رودریگز مطمئناً تمایل دارد هرچه سریع‌تر به یک باشگاه بزرگ منتقل شود و به رویاهایش رنگ واقعیت ببخشد.

برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که امکان دارد این دو باشگاه در تابستان 2024 برای خرید این بازیکن اقدام کنند. هر دو باشگاه توانایی مالی برای به خدمت گرفتن این ستاره 20 ساله را دارند.

مائوریسیو پوچتینو و پپ گواردیولا در طول دوران مربی‌گری خود نشان داده‌اند که مهارت خاصی در پرورش بازیکنان جوان دارند. از همین رو، کار کردن با این دو مربی باید برای رودریگز جذاب باشد.

او این توانایی را دارد تا هم به عنوان مهاجم نوک بازی کند و هم در پست وینگر. این انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری در زمین، یک امتیاز مثبت برای رودریگز به حساب می‌آید.

1428