چرا روبن آموریم مورد توجه مدیران لیورپول است؟

چرا روبن آموریم مورد توجه مدیران لیورپول است؟

پایگاه خبری فوتبالی- روبن آموریم سرمربی جوان و موفق اسپورتینگ لیسبون یکی از گزینه های نیمکت مربیگری لیورپول پس از یورگن کلوپ به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، مطرح شدن نام روبن آموریم پرتغالی سرمربی جوان و موفق باشگاه اسپورتینگ لیسبون که با این تیم قهرمان لیگ پرتغال هم شده است باعث شده تا هوادارن لیورپول بیشتر از پیش به بررسی نوع تفکر فوتبالی این مربی علاقه من شوند. استفاده روبن آموریم از علوم ورزشی روز برای انجام تمرینات و سابقه او در حفظ تناسب اندام بازیکنان و سابقه فعالیت یکی از اعضای کادر بخش بدنسازی او در اسپورتینگ لیسبون یعنی پائولو باریرا  در لیورپول در بین هواداران قرمز پوشان مورد توجه قرار گرفته است. آموریم اعتقاد بالایی به نظم تاکتیکی و تیمی دارد که در تفکرات یورگن کلوپ هم جزو اصلی ترین استاندارد های تیمی بود.

گفته شده نمایندگان باشگاه لیورپول بازی بین اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا را با دقت بالایی بررسی خواهند کرد تا هم نحوه مربیگری آموریم را مورد ارزیابی قرار دهند و هم چند بازیکن تیم سبز و سفید پوش پرتغالی یعنی عثمان دیوماند، ویکتور گیوکرس و دو بازیکن باشگاه بنفیکا یعنی ژائو نوس و آنتونیو سیلوا زیر نظر بگیرند. این اسامی برخی از نام‌‌ هایی هستند که نمایندگان لیورپول آن‌ها را ارزیابی خواهند کرد اما اصلی ترین هدف بررسی عملکرد شخص روبن آموریم است.

۱۰۰۹