پیش‌بازی مس رفسنجان - استقلال؛ نکونام اولین باخت نویدکیا را رقم می‌زند؟

پیش‌بازی مس رفسنجان - استقلال؛ نکونام اولین باخت نویدکیا را رقم می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران شاید سخت‌ترین جدال مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مس در رفسنجان میزبان استقلال خواهد بود. دیداری بین دو تیم لیگ برتری که خیلی سریع در این مرحله به هم رسیدند تا در پایان بازی شاهد وداع زودهنگام یکی از آن‌ها باشیم.

مس در شرایطی باید پذیرای آبی‌ها باشد که شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده و شوک حاصل از تغییر کادرفنی روی نتایج نارنجی‌ها تاثیر خود را داشته است. پس از حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی مسی‌ها، این تیم از سه بازی لیگ برتری خود ۵ امتیاز دشت کرده که البته در دو مسابقه میهمان بوده است.

در سمت مقابل استقلال همچنان توانسته شرایط خوب نیم فصل اول خود را حفظ کند و صدرنشین لیگ برتر باشد. آبی‌ها هفته گذشته از سد سپاهان مدعی هم گذشتند و حالا باید دید جواد نکونام مسابقات حذفی را چگونه آغاز خواهد کرد.

نکته منفی درباره استقلال اینکه این تیم برخلاف بازی‌های خانگی، نتوانسته در بازی‌های خارج از خانه توفیق چندانی داشته باشد و مدت‌هاست که یک مسابقه بیرون خانه را پیروز نشده است. جالب اینکه آخرین برد آبی‌پوشان در یک دیدار خارج از خانه مقابل همین مس رفسنجان رقم خورده که شاگردان نکونام در هفته هفتم با گل به خودی میثم تیموری برنده شدند.

اما دو تیم تا به حال هفت بار در رقابت‌های مختلف مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار کسب ۵ برد برای استقلال و ۲ تساوی بوده تا مس هیچ‌گاه نتواند رنگ پیروزی برابر استقلال را ببیند.÷

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

مس رفسنجان - استقلال

دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۷

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: رضا عادل، محمدرضا منصوری، هادی طوسی و ایمان کهیش

1997