دو بازیکن 23 ساله که 158 گل برای منچسترسیتی زده‌اند!

دو بازیکن 23 ساله که 158 گل برای منچسترسیتی زده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در حال حاضر در ترکیب خود بازیکنان جوانی دارد که درخشش ویژه ای دارند و در حال حاضر ستاره هستند و در آینده هم می توانند کمک زیادی به سیتیزن ها کنند تا بتواند جام های مختلف را فتح کند.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند در حال حاضر ستاره اصلی منچستر سیتی در نوک خط حمله است. این غول نروژی که بیست و سه سال سن دارد، از سال 2022 در منچستر سیتی حضور دارد. او تاکنون توانسته است هشتاد گل برای منچستر سیتی به ثمر برساند.

از سوی دیگر فیل فودن، هافبک انگلیسی سیتیزن ها که توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد، محصول آکادمی منچستر سیتی است و از سال 2009 در این باشگاه حضور دارد. البته او از سال 2016 توانست کم کم خودش را به تیم اصلی منچستر سیتی برساند. فودن هم در حال حاضر بیست و سه سال سن دارد و تا اینجای کار برای منچستر سیتی 78 گل به ثمر رسانده است.

اگر گل های هالند و فیل فودن را روی هم بگذاریم، می بینیم که این دو بازیکن در مجموع 158 بازی برای منچستر سیتی به ثمر رسانده اند. آماری که بسیار درخشان است و باید در نظر گرفت که این بازیکن ها هنوز 23 سال سن دارند و جای زیادی برای پیشرفت دارند.

منچسترسیتی با گل های فودن ( دو بار ) و هالند توانست منچستریونایتد را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد.

1471