در 10 سال گذشته منچستریونایتد بیشتر خرج کرده است یا منچسترسیتی؟

در 10 سال گذشته منچستریونایتد بیشتر خرج کرده است یا منچسترسیتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم شهر منچستر یعنی منچستریونایتد و منچسترسیتی همواره با هم رقابت داشته اند اما در سال های اخیر منچستر سیتی به طور چشمگیری از منچستر یونایتد فاصله گرفته است و سیتیزن ها نتایج بهتری نسبت به شیاطین سرخ گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، برخی ها معتقدند که خرج کردن پول یک عامل موفقیت در دنیای فوتبال است. البته این خرج کردن باید به شکل درست صورت بگیرد چرا که صرفا "خرج کردن" نمی تواند موفقیت را به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال منچستر یونایتد در ده سال اخیر، مبلغ 1.127 میلیارد پوند را خرج کرده است اما موفقیت های زیادی به دست نیاورده است. در حقیقت شیاطین سرخ از زمان رفتن فرگوسن تا به امروز دیگر نتوانسته است نتایج درخشان گذشته خود را داشته باشند و حتی یک بار هم در لیگ برتر انگلیس و یا در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده اند.

این قضیه در حالی است که منچستر سیتی در ده سال گذشته مبلغ 958.6 میلیون پوند را خرج کرده است. در حقیقت منچسترسیتی کمتر از منچستر یونایتد در ده سال اخیر خرج کرده است اما همه می دانیم که سیتیزن ها بسیار موفق تر بوده اند و در ده سال اخیر بار ها قهرمان لیگ برتر انگلیس شده اند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند.

1471