کاپیتانی خو‌ش‌یمن رضاییان در سپاهان با دو پاس گل

کاپیتانی خو‌ش‌یمن رضاییان در سپاهان با دو پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتانی مدافع ملی‌پوش سپاهان در بازی دیروز تیمش، به نفع او و سپاهان تمام شد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در بازی دیروز جام حذفی این تیم برابر شمس‌آذر قزوین بود و با ارسال دو پاس گل سهم به‌سزایی در پیروزی شاگردان ژوزه مورایس و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی داشت.

رضاییان ابتدا در دقیقه ۲۴ توپی که پس از ارسال کرنر در محوطه جریمه به وی رسید را با شوتی سرکش به سمت دروازه شمس‌آذر شلیک کرد که این توپ در میانه راه با تاثیری که رضا اسدی رویش گذاشت، وارد دروازه شمس آذر شد تا اولین پاس گل رضاییان، اینگونه ثبت شود.

گل دوم تیم اصفهانی اما در دقیقه ۵۹ با ارسال زمینی توپ از نقطه کرنر توسط رامین رضاییان به امید نورافکن به دست آمد و نورافکن پس از دریافت توپ با شوتی سنگین برای بار دوم دروازه تیم قزوینی را فرو ریخت تا رضاییان در دو گل ابتدایی تیمش نقش مهمی ایفا کند.

این درخشش مدافع باتجربه سپاهان در حالی رقم خورد که وی در نبود محمد کریمی و پیام نیازمند، بازوبند کاپیتانی طلایی‌پوشان را بر بازو بسته بود. اتفاقی که گویا به مذاق امید نورافکن که سابقه بیشتری از رضاییان در سپاهان دارد، خوش نیامده بود ولی مدافع چپ سپاهان تلاش کرد پاسخی حرفه‌ای به این موضوع داشته باشد و وارد چالش با یکی از کلیدی‌ترین همبازیانش، نشود.

البته رضاییان پس از این برد با انتشار یک استوری در کنار نورافکن به نوعی از وی دلجویی کرده است.

1997