رسمی؛ دو جلسه محرومیت برای َآقای گل رئال مادرید

رسمی؛ دو جلسه محرومیت برای َآقای گل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا حکم دو جلسه محرومیت را برای جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، بلینگام در بازی رئال مادرید و والنسیا به علت اعتراض به عملکرد خیل مانزانو و پذیرفته نشدن گلش، با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. بلینگام پس از پذیرفته نشدن به داور گفت که "این یک گل لعنتی " بوده است که به همین خاطر با محرومیتی دو جلسه ای مواجه شد. در حقیقت داور تنها یک ثانیه پیش از گل بلینگام، سوت پایان را زد. این تصمیم جنجالی باعث شد تا خیل مانزانو تا اطلاع ثانوی توسط کمیته داوران محروم شود.

کمیته مسابقات، حکم محرومیت دو جلسه ای را برای بلینگام صادر کرد و این ستاره انگلیسی در مقابل سلتاویگو و اوساسونا حضور نخواهد داشت. بدین ترتیب بازی امشب مقابل لایپزیش، آخرین بازی بلینگام با پیراهن رئال تا یک ماه دیگر خواهد بود چرا که بعد از بازی با اوساسونا نیز این بازیکن به اردوی تیم ملی انگلیس ملحق می شود و بازی بعدی او در رئال مادرید ممکن است که در روز یازدهم فروردین مقابل بیلبائو باشد.

بلینگام در حال حاضر با 20 گل بهترین گلزن فصل رئال مادرید است. رئال مادرید در نظر دارد که خواستار کاهش محرومیت بلینگام را به کمیته استیناف بدهد و باید دید که کمیته استیناف در این باره چه تصمیمی می گیرد. رئالی ها معتقد هستند که با توجه به این که بلینگام توهینی به داور نکرده، نباید با چنین محرومیتی مواجه شود.

4125