گذشت یازده سال از سوپرگل مودریچ در اولدترافورد

گذشت یازده سال از سوپرگل مودریچ در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - یازده سال پیش در چنین شبی رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید امشب از ساعت 23:30 در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش می رود. یازده سال پیش رئال مادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر یونایتد رفت. آن بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد و رئال مادرید توانست در آن دیدار با نتیجه دو بر یک برنده شود. گل های رئال مادرید را در آن دیدار لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و تک گل منچستر یونایتد را هم سرخیو راموس ( گل به خودی ) به ثمر رساند.

در حقیقت ابتدا راموس به اشتباه دروازه رئال مادرید را باز کرد و سپس با اخراج شدن نانی با خطا کردن روی آلوارو آربلوا، تیم سر الکس فرگوسن ده نفره شد و رئال مادرید که مورینیو را به عنوان سرمربی داشت سوار بر بازی شد تا این که لوکا مودریچ با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه منچستر یونایتد را باز کرد. مودریچ هنوز هم پس از گذشت سال ها می تواند سوپرگل بزند. او اخیرا در بازی مقابل سویا یک گل دیدنی زده است.

1470