پیش‌بازی مس رفسنجان - تراکتور؛ تاخت و تاز نویدکیا ادامه دارد؟

پیش‌بازی مس رفسنجان - تراکتور؛ تاخت و تاز نویدکیا ادامه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - محرم‌ نویدکیا امیدوار است آمار خوبش جلوی تراکتور، در بازی فردا هم ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان تراکتور است. دیداری که در بازی رفت با تک گل دقایق پایانی مهدی عبدی در تبریز به نفع تی‌تی‌ها به پایان رسید تا اولین برد فصل تراکتور به دست بیاید.

اما مس رفسنجان با تغییری که در کادر فنی خود پس از پایان نیم‌فصل اول انجام داده، روند خود را به کلی تغییر داده و همان تیم سابق نیست. محرم نویدکیا در چهار مسابقه‌ای که سکان هدایت نارنجی‌ها را بر عهده داشته، موفق به کسب دو پیروزی و دو تساوی شده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است. 

رفسنجانی‌ها البته پس از پایان بازی با استقلال درگیر حواشی درون باشگاهی شدند و مشکلات مالی باعث شده بود چند روزی تمرینات مس مثل همیشه پیش نرود ولی امروز اعلام شد که واریز درصدی از مبلغ قراردادها باعث شده که نویدکیا و شاگردانش به کار خود ادامه دهند.

در سمت مقابل، تراکتور از دو بازی نیم فصل دوم خود یک شکست و یک پیروزی داشته است. با این حال شاید بتوان عنوان کرد پاکو خمز در سخت‌ترین برهه کاری خود در تبریز قرار دارد و شرایط جدولی هم به‌گونه‌ای است که یک لغزش می‌تواند تراکتور را از امیدواری به ادامه رقابت با مدعیان دور کند. 

نکته آماری: آمار رقابت دو تیم در لیگ برتر با کسب سه پیروزی برای هر کدام برابر است و البته مس رفسنجان توانسته یک بار هم در جام حذفی تی‌تی‌ها را حذف کند. همچنین آمار رویارویی سرمربیان دو تیم هم جالب توجه است؛ جایی که محرم نویدکیا چهر مرتبه به عنوان سرمربی مقابل پرشورها ایستاده که حاصل کار وی کسب دو پیروزی و دو تساوی بوده و این سرمربی هیچ وقت به تراکتور نباخته است. پاکو خمز هم به یک برد و یک مساوی مقابل مس رفسنجان رسیده که هر دو بازی در تبریز بوده است و سرمربی اسپانیایی باید برای اولین بار به رفسنجان سفر کند.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان با تساوی بدون گل در قزوین مقابل شمس‌آذر متوقف شد و تراکتور در تبریز با دو گل استقلال خوزستان را شکست داد.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و تراکتور با ۳۱ امتیاز چهارم است.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - تراکتور

جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۵:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: محمدرضا تارخ – نجف پناهی – سعید زیبا – مسعود حقیقی

1997