صعود الاتحاد به رده چهارم لیگ عربستان با بردی دشوار

صعود الاتحاد به رده چهارم لیگ عربستان با بردی دشوار

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الاتحاد عربستان و الاخدود به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاتحاد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریم بنزما حضور نداشت و الاتحادی ها بدون حضور کریم بنزما توانستند به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند. اکنون الاتحاد با این پیروزی به طور موقت بالا تر از التعاون عربستان قرار گرفته است و به رده چهارم لیگ حرفه ای عربستان صعود کرده است. الاتحاد در تلاش است تا سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را با به دست بیاورد. الاتحادی ها در فصل گذشته قهرمان لیگ عربستان سعودی شده بودند اما در این فصل با وجود این که ستاره هایی مثل کریم بنزما و انگولو کانته را به خدمت گرفتند، نتوانستند عملکرد درخشان فصل قبل را تکرار کنند و صرفا در پی کسب سهمیه آسیایی هستند.

در این بازی گل های الاتحاد عربستان را الموسی و حاجی به ثمر رساندند. تک گل التعاون عربستان را هم الکس کویادو وارد دروازه الاتحادی ها کرد. به نظر می رسد که در این فصل تیم های دیگر عربستانی هم پذیرفته اند که الهلال قهرمان می شود.

1470