واکنش صفحه رسمی لالیگا به صعود سه تیم اسپانیایی به جمع هشت تیم برتر اروپا

واکنش صفحه رسمی لالیگا به صعود سه تیم اسپانیایی به جمع هشت تیم برتر اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آخرین بازی های مرحله یک هشتم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شدند و در نهایت چهره هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، در این فصل از رقابت ها سه تیم اسپانیایی توانسته اند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند. آخرین بار در فصل 2017/18 چنین اتفاقی افتاده بود و اکنون پس از شش سال دوباره تیم های اسپانیایی توانسته اند پیشرفت خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. هیچ کشوری به اندازه اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نماینده ندارد.

صفحه رسمی رقابت های لالیگا تصویری از وینیسیوس جونیور، رابرت لواندوفسکی و آنتوان گریزمن را منتشر کرده است و به این ترتیب صعود رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تبریک گفته و نوشته است:" تبریک "

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فردا ( جمعه 25 اسفندماه ) برگزار می شود و باید دید که این تیم های اسپانیایی قرار است که با چه رقبایی روبرو شوند. البته ممکن است که تیم های اسپانیایی به هم بخورند چرا که در این مرحله محدودیتی برای رویارویی تیم هایی از یک کشور وجود ندارد.

1470