خوشحالی مدیر رئال مادرید بابت تقابل با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

خوشحالی مدیر رئال مادرید بابت تقابل با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو مدیر رئال مادرید می گوید آن ها از تقابل با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال هستند.

به گزارش فوتبالی، قرار است تکرار دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان، این فصل در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شود. رئال مادرید و منچسترسیتی دو بازی حساس برای سومین سال متوالی در چمپیونز لیگ برگزار خواهند کرد. دو فصل قبل، رئال موفق به کسب پیروزی شد، اما سال گذشته پپ گواردیولا و سیتیزن ها انتقام سختی گرفتند و با حساب پنج بر یک، پرافتخار ترین تیم اروپا را تحقیر کردند. 

حالا امیلیو بوتراگوئنو، اسطوره و مدیر رئال مادرید راجع به این قعره گفت: "ما قرار است در یک چهارم نهایی بازی کنیم و با تیمی قوی دیدار خواهیم داشت. می خواهیم مدافع عنوان قهرمانی را به چالش بکشیم. سیتی یک تیم بسیار قدرتمند با بازیکنان باکیفیت فراوان است. امیدواریم بتوانیم یک بازی عالی به نمایش بگذاریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. مطمئن هستم که یک دیدار جذاب و تماشایی برای مردم خواهد بود. هر دو تیم بازی هجومی به نمایش می گذارند. چنین دیدارهایی، عشق مردم به فوتبال را بیشتر می کند، چون هر دو تیم زیبا بازی می کنند."

در شش دیدار اخیر، سهم سیتی 4 برد و سهم لوس بلانکوس تنها یک برد بوده است.

4416