نیوجرسی؛ محل برگزاری ال کلاسیکو در تابستان

نیوجرسی؛ محل برگزاری ال کلاسیکو در تابستان

پایگاه فوتبالی- بارسلونا و رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای پیش‌فصل هستند و به رسم جدیدشان، امسال هم به ایالات متحدۀ آمریکا برمی‌گردند تا هواداران آمریکایی خود را خوشحال کنند.

پس از آنکه این دو تیم در سال‌های گذشته به فلوریدا و تگزاس سفر کردند، امسال دوباره در ال کلاسیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بار ورزشگاه متلایف در نیوجرسی میزبان این مسابقۀ بزرگ خواهد بود. این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم‌های نیویورک جاینتز و نیویورک جتز در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی‌ست.

به نقل از مجلۀ مارکا، تاریخ تعیین‌شده برای این تقابل تاریخی و هیجان‌انگیز روز یکشبنه چهاردهم مرداد است که در ورزشگاه 82 هزار نفری متلایف برگزار خواهد شد. این ورزشگاه در سال 2010 ساخته شد و انتظار می‌رود فینال جام جهانی 2026 را نیز میزبانی کند. بلیت‌فروشی برای ال کلاسیکو در این ورزشگاه از حدود یک هفتۀ دیگر شروع می‌شود.

تیم‌های رئال مادرید و بارسونا در فصل جاری تنها یک بار به مصاف هم رفتند که در آن لوس بلانکوس با نتیجۀ چهار بر یک آبی و اناری‌ها را درهم کوبید. تقابل بعدی آن‌ها در 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

شاگردان کارلو آنچلوتی همچنین در تاریخ شانزدهم مرداد ماه در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولاینای شمالی به مصاف چلسی خواهد رفت. آن‌ها تور خود را دهم مرداد با بازی مقابل میلان در ورزشگاه سُلجر فیلد شیکاگو آغاز خواهند کرد.

از طرفی تیم ژاوی هرناندز در نهم مرداد ماه در شهر اورلاندو واقع در ایالت فلوریدا به مصاف منچستر سیتی می‌رود. آن‌ها در شانزدهم مرداد در شهر بالتیمور واقع در مریلند تور خود را مقابل میلان به پایان می‌رسانند.

1428