واکنش کلوپ به تصمیم آلونسو بابت ماندن در بایرلورکوزن

واکنش کلوپ به تصمیم آلونسو بابت ماندن در بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می گوید از تصمیم ژابی آلونسو بابت ماندن در بایر لورکوزن حمایت می کند و او را درک می کند.

به گزارش فوتبالی، امروز ژابی آلونسو به صورت رسمی اعلام کرد در فصل آینده در بایر لورکوزن خواهد ماند و بدین ترتیب، هواداران بایرن مونیخ و لیورپول را ناامید کرد. آلونسو در صدر لیست نامزدهای مربیگری بایرن و لیورپول قرار داشت، چون هر دو تیم در پایان فصل مربیان خود را از دست خواهند داد.

به نقل از سایت گل، در کنفرانس مطبوعاتی، یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت: "می توانم درباره یک سرمربی جوانی صحبت کنم که در باشگاه فعلی اش عملکرد بسیار خوبی داشته است. من هم کاری مثل آلونسو در اوایل مربیگری‌ام انجام دادم و هیچ وقت پشیمان نیستم. این تمام چیزی است که می توانم درباره تصمیم آلونسو بگویم. ژابی کار فوق العاده ای در لورکوزن انجام داده و آن ها تیم بسیار خوبی هستند. احتمالاً آن ها اسکلت تیمشان را حفظ خواهند کرده اند و به همین خاطر از تصمیم ژابی برای ماندن در لورکوزن حمایت می کنم." 

با ماندن آلونسو در لورکوزن، سران لیورپول باید به دنبال یک گزینه جدید برای جانشینی کلوپ باشند و از روبرتو دی زربی به عنوان جدی ترین گزینه نام برده می شود.

4416