نظر تن هاگ درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ

نظر تن هاگ درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ متعهد شد که تیمش برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد جنگید اما اذعان داشت که موضعی واقع بینانه نسبت به ماوریت دشوار تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در حال حاضر خود را با 11 امتیاز کم‌تر نسبت به استون ویلا و 9 امتیاز کم‌تر از تاتنهام، در رده ششم جدول می‌بیند. 

پس از قهرمانی در جام اتحادیه در اولین فصل حضور سرمربی هلندی در اولدترافورد، که نوید اوضاع رو به رشدی را به هواداران منچستر یونایتد می‌داد، در این فصل شرایط برای شیاطین سرخ به خوبی پیش نرفته است و امیدهای آن‌ها برای بازگشت تیم محبوبشان به بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی قاره اروپا، در حال کم رنگ و کم رنگ‌تر شدن است.

تساوی 1-1 این تیم در بازی اخیر خود مقابل برنتفورد، زنگ خطرها را به صدا درآورد و حالا یونایتد با توجه به مصدومیت‌های پرشمار ستاره‌های خود، در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

تن هاگ هلندی با اشاره به مصدومیت های زیادی که در ترکیب تیمش با آن‌ها دست به گریبان است، درباره شرایط فعلی تیمش گفت:" من استانداردهای بالایی برای خود قائل هستم و اگر سهمیه را کسب نکنیم ناامید خواهم شد. می‌دانم که بسیار سخت خواهد بود زیرا ما در موقعیت خوبی نیستیم اما ما می‌خواهیم که هر بازی را ببریم و این استانداردی است که ما بین خودمان وضع کرده ایم. ما ادامه خواهیم داد و همچنان به آن استانداردها باور خواهیم داشت. این رویه ما در هر بازی خواهد بود. ما تا پایان به جنگیدن ادامه خواهیم داد. می‌دانم که در موقعیت خوبی نیستیم، باید خودمان را به بالای جدول برسانیم. همچنین می‌دانم که مشکلات زیادی داریم در نتیحه انسان واقع بینی نیز هستم."

2102