هدف بزرگ نساجی در دربی شمال؛ پایان دادن به طلسم 2386 روزه!

هدف بزرگ نساجی در دربی شمال؛ پایان دادن به طلسم 2386 روزه!

پایگاه خبری فوتبالی – تقابل‌های چند سال اخیر نساجی و ملوان همواره به سود انزلی‌چی‌ها خاتمه پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین جدال‌های هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بدون تردید تقابل دو تیم نساجی و ملوان در قائمشهر خواهد بود. مصافی که هم برای شاگردان الهامی و هم برای شاگردان تارتار بسیار حیاتی است و نتیجه آن در جنگ بالا و پایین جدول تاثیر خواهد گذاشت. 

نساجی که با ساکت الهامی بازهم به دنبال عملی کردن یک عملیات غیرممکن است در بازی فردای خود در برابر ملوان می‌خواهد با یک تیر چند نشان مهم را هدف بگیرد؛ ببرهای مازنی اگر بتوانند در بازی فردای خود به پیروزی دست پیدا کنند علاوه بر اینکه می‌توانند برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر شوند و به وضعیت آشفته خود در انتهای جدول سر و سامان دهند خواهند توانست یک طلسم مهم را هم بشکنند و بعد از گذشت 2386 روز دوباره مچ رقیب انزلی‌چی خود را بخوابانند و از همه مهمتر برای اولین بار در لیگ برتر مقابل ملوان به پیروزی دست پیدا کنند و انتقام شکست دقایق آخری بازی رفت را بگیرند. 

آخرین برد نساجی مقابل ملوان به دوم مهرماه سال 1396 باز می‌گردد که توانستند در رقابت‌های لیگ آزادگان 2 بر یک به پیروزی دست پیدا کنند و بعد از آن دیگر نتوانستند در دربی شمال صاحب بردی شوند. همچنین در لیگ برتر تاکنون این دو تیم سه بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم ملوان دو برد بوده است و یک مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.

9098