برادران میلیاردر ارز مجازی، سهامداران جدید باشگاه انگلیسی

برادران میلیاردر ارز مجازی، سهامداران جدید باشگاه انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - کمرون و تایلر وینکله وس، میلیاردهای ارز مجازی در باشگاه رئال بدفورد در لیگ دسته نهم انگلیس مبلغ 4.5 میلیون یورو سرمایه گذاری کردند.

به گزارش فوتبالی، پیتر مک کورمک در سال 2021 سهام باشگاه رئال بدفورد را خرید که در حال حاضر در لیگ دسته نهم انگلیس قرار دارد. آنها در تلاش هستند تا این باشکاه را به لیگ انگلیس برسانند و حالا با سرمایه گذاری قابل توجهی از جانب دو میلیاردر دنیای ارز مجازی مواجه شده اند. آنها امیدوار هستند که مسیر رایان رینولدز و راب مکلهنی دو ستاره هالیوود را تکرار کنند که سهام باشگاه رکسهم یونایتد را خریدند و این باشگاه را تا لیگ دسته چهارم انگلیس بالا بردند. 

کمرون و تایلر از طریق سرمایه گذاری در دنیای ارز مجازی به ثروت قابل توجهی رسیده اند. آنها در اولین صحبت های خود گفت:" ما با دیدگاه پیتر در زمینه ارز مجازی موافق هستیم و آماده هستیم تا باشگاه رئال بدفورد را با تغییر شگرفی مواجه  کنیم تا این باشگاه به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند. ما نه فقط در این باشگاه سرمایه گذاری می کنیم بلکه رویای رسیدن بدفورد به لیگ برتر انگلیس، هزینه کرده ایم." 

کمرون و تایلر در سالهای اخیر با مارک زاکربرگ در مورد ریشه های شبکه اجتماعی فیسبوک درگیر بودند و معتقد بودند که آنها ایده پرداز اصلی این پروژه بوده اند.در نهایت این دو برادر از طریق شکایت خود توانستند 20 میلیون یورو نقد به علاوه بخشی از سهام فیسبوک را تصاحب کنند. 

4125