عکس؛ خوشحالی خوسلو با رونالدو پس از اولین گلش برای رئال مادرید

عکس؛ خوشحالی خوسلو با رونالدو پس از اولین گلش برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو که در این روز ها تبدیل به قهرمان مادریدی ها شده است و یک بازیکن محبوب شده است، اولین گل خود را برای رئال مادرید در سال 2011 به ثمر رسانده بود.

به گزارش فوتبالی ، خوسلو ماتو بازیکنی است که محصول آکادمی رئال مادرید است. این بازیکن حضور در فوتبال آلمان و فوتبال انگلیس را تجربه کرده است و در تیم های لالیگایی مثل دپورتیوو لاکرونیا و اسپانیول حضور داشته است و در حال حاضر به طور قرضی از اسپانیول به رئال مادرید آمده است.

خوسلو حالا 34 سال سن دارد. او در فصل 2010/11 یعنی 13 سال پیش در بازی رئال مادرید مقابل آلمریا در هفته پایانی لالیگا به میدان رفت. رئال مادرید در آن بازی با نتیجه هشت بر یک به پیروزی رسید. خوسلو گل هشتم رئال مادرید را در آن بازی در دقیقه 87 به ثمر رساند. خوسلو آن گل را روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و پس از گل با ستاره پرتغالی خوشحالی کرد.

کمتر کسی فکرش را می کرد که خوسلو تبدیل به قهرمان رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ شود و دو گل به این تیم بزند اما این اتفاق رخ داد. باید دید که آینده برای خوسلو به چه شکل رقم می خورد و او در رئال مادرید می ماند یا خیر.

1471