اخراجی که استقلال خوزستان را چهارتایی کرد

اخراجی که استقلال خوزستان را چهارتایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اخراج مدافع سنگالی استقلال خوزستان، کار این تیم مقابل نساجی را بسیار سخت کرد.

به گزارش فوتبالی، عثمان اندونگ مدافع ۲۴ ساله سنگالی است که نیم فصل به استقلال خوزستان پیوسته و توانسته در جمع آبی های اهوازی عملکرد خوبی داشته باشد و علاوه بر کمک به این تیم در بحث تدافعی، دو گل هم برای تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی در ۱۲ بازی به ثمر رسانده است.

اندونگ که با قامت بلند خود نقش به سزایی در بازگرداندن توپ های بلند و ایجاد اختلال در بازی مستقیم حریف دارد، در بازی دیروز بین دو تیم استقلال خوزستان و نساجی که مسابقه ای فوق حیاتی در قعر جدول محسوب می شد، در نیمه اول اخراج شد تا کار برای نماینده جنوبی لیگ برتر برای بازگشت سخت شود.

در حالی که استقلال خوزستان با گل های وحید محمدزاده و محمدرضا آزادی در نیمه اول به نوعی شوکه شده بود، مدافع سنگالی در دقیقه ۴۰ با سخت گیری پیام حیدری مواجه شده و از زمین مسابقه اخراج شد تا آبی های اهوازی دو دقیقه پس از این اخراج، دوباره گل بخورند!

این کارت قرمز کار استقلال خوزستان برای بازگشت را هم تقریباً نشدنی کرد و البته پورموسوی برای بازی هفته آتی خود مقابل پرسپولیس هم این مدافع باکیفیت خود را در اختیار نخواهد داشت و باید دید کدام بازیکن به جای اندونگ مقابل سرخ های تهرانی بازی خواهد کرد.

1997