کار سخت تر منچستریونایتد برای اخراج تن هاگ پس از قهرمانی در جام حذفی

کار سخت تر منچستریونایتد برای اخراج تن هاگ پس از قهرمانی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد مجبور خواهد بود تا در صورت اخراج تن هاگ، مبلغ بیشتری نسبت به مبلغ برنامه ریزی شده قبلی به عنوان غرامت به او پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، آینده تن هاگ در اولدترافورد، پس از فصل 24-2023 که برای شیاطین سرخ بسیار ناامید کننده سپری شد، در هاله ای ابهام قرار گرفته است، فصلی که منجر به کسب پایین ترین رتبه این تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد اما رسیدن یونایتد به فینال جام حذفی که بر خلاف تصورات باعث دستیابی شاگردان تن هاگ به تنها جام خود در این فصل شد، این پیروزی باعث شده تا صحبت های راجع به ماندن این سرمربی هلندی در اولدترافورد قوت بگیرد در حالی که گزارش های زیادی نیز وجود دارد که مدعی هستند باشگاه منچستر یونایتد تصمیم خود را راجع به آینده او گرفته و او فصل آینده در این تیم باقی نخواهد ماند. 

به نقل از تایمز، اگر یونایتد به برنامه خود برای اخراج تن هاگ پایبند بماند، این اتفاق پس از موفقیت اخیر او در جام حذفی انگلیس، باعث شده تا این تصمیم برای یونایتدی ها هزینه بیشتری در بر داشته باشد. این باشگاه می‌توانست در صورت باخت به منچسترسیتی، با مبلغ کمتری رابطه خود با این سرمربی هلندی را قطع کند. این مسئله به بندی که در قرارداد او با منچستر یونایتد وجود دارد مربوط می‌شود زیرا حالا با قهرمانی در اف ای کاپ، قرمزپوشان جواز حضور در رقابت های اروپایی را کسب کرده اند.

2102