رسمی؛ هانسی فلیک با قراردادی دو ساله سرمربی بارسلونا شد

رسمی؛ هانسی فلیک با قراردادی دو ساله سرمربی بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک با قراردادی دو ساله به صورت رسمی به‌عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک، سرمربی آلمانی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، امروز به صورت رسمی قراردادش را با باشگاه بارسلونا امضا کرد و تا سال 2026 بر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد نشست. این سرمربی آلمانی از مدت‌ها قبل با مدیران باشگاه بارسلونا به توافقات لازم رسیده بود و در نهایت امروز به صورت رسمی توسط باشگاه بارسلونا به هواداران معرفی شد.

گفته می‌شود دستمزد هانسی فلیک در سال اول حضورش در بارسلونا 3 میلیون یورو خواهد بود. هرچند که او آپشن‌های ارزشمندی در قراردادش دارد که در صورت فعال شدن می‌تواند مبلغ بیشتری هم دریافت کند. گفته می‌شود این مربی در صورتی که بارسلونا را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند، یک میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند. همچنین اگر در لالیگا قهرمان شود، 750 هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه می‌شود و باشگاه بارسلونا موظف است این مبلغ را به او پرداخت کند.

همچنین گفته شده است که قرارداد این سرمربی 1+1 ساله است، یعنی در پایان فصل نخست اگر سران باشگاه از عملکرد او رضایت داشته باشند به صورت اتوماتیک قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که خوان لاپورتا برای تابستان آینده نیم‌نگاهی به یورگن کلوپ و پپ گواردیولا هم دارد، اما اگر هانسی فلیک نتایج درخشانی به دست بیاورد بعید است که مدیریت بارسلونا دست به تغییر و تحول در کادر فنی تیم بزند.

هانسی فلیک زمانی که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت توانست در یک سال تمام جام‌های ممکن را به دست بیاورد و از آن به بعد نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

1428