شمس آذرِ دقیقی؛ غول‌‌کُشی که در مقابل پرسپولیس زانو زد!

شمس آذرِ دقیقی؛ غول‌‌کُشی که در مقابل پرسپولیس زانو زد!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف شمس آذر قزوین و پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر یک به نفع سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید تا نبرد برای کسب قهرمانی به هفته آخر نیز کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی و شاگردانش که در ابتدای فصل به لیگ برتر صعود کرده بودند فصلی درخشان را پشت سر گذاشتند و برعکس پیش بینی‌ها، برای 4 تیم مدعی اصلی قهرمانی نیز پر دردسر بودند. آن‌ها در مقابل تراکتور تبریز، برنده بازی رفت و بازنده بازی برگشت شدند و این یعنی کسب 3 امتیاز از تی‌تی‌ها. در مقابل استقلال در بازی رفت مساوی کردند و بازی برگشت را باختند و یک امتیاز از آبی پوشان پایتخت گرفتند. 

مصاف آن‌ها در مقابل سپاهان در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود قزوینی‌ها پایان یافت و دیدار برگشت آن‌ها نیز در هفته سی‌ام برگزار خواهد شد اما فعلا، آن‌ها سه امتیاز از طلایی پوشان زاینده‌رود گرفته‌اند. شمس‌آذری که غول‌ها را به چالش کشیده بود اما تنها در مقابل پرسپولیس نتوانست امتیاز بگیرد. آن‌ها هر دو بازی رفت و برگشت را به پرسپولیس واگذار کردند تا در مقابل سرخ پوشان پایتخت دست خالی میدان را ترک کنند

شمس آذر دیشب در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که در طول نیم فصل دوم و در بازی‌های خانگی تنها یک بار باخته بود و از این نظر استقلالی‌ها را امیدوار کرده بود که بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد تا آبی‌پوشان بتوانند به صدر بازگردد. رویایی که البته به واقعیت تبدیل نشد و سعید دقیقی و شاگردانش علاوه بر کسب دومین باخت خانگی‌شان در نیم فصل دوم، به بازپس گیری صدر توسط استقلال نیز نتوانستند کمکی داشته باشند.

7899