مدافع جوان هلندی، هدف اصلی بروسیا دورتموند در نقل و انتقالات تابستانی

مدافع جوان هلندی، هدف اصلی بروسیا دورتموند در نقل و انتقالات تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی- بروسیا دورتموند در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی ایان ماتسن را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بروسیا دورتموند در این فصل هرچقدر در رقابت‌های داخلی کم‌فروغ و ناامیدکننده ظاهر شد، اما در لیگ قهرمانان اروپا توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شود و پس از عبور از سد تیم‌های قدرتمندی همچون اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد و در این مرحله بایستی با رئال مادرید، رکورددار قهرمانی در این تورنمنت روبه‌رو شود.

حالا مدیران باشگاه آلمانی در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستند. آن‌ها دو بازیکن قرضی ارزشمند در ترکیب تیمشان دارند که نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های این فصل تیمشان در لیگ قهرمانان داشتند. جیدون سانچو و ایان ماتسن، دو ستاره‌ای که از تیم‌های انگلیسی منچستریونایتد و چلسی به صورت قرضی به بروسیا دورتموند پیوستند و توانستند در پیراهن این تیم خوش بدرخشند.

به نقل از بن جیکوبز، هدف اصلی بروسیا دورتموند برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، ماتسن، مدافع چپ جوان چلسی است. آن‌ها برای خرید دائمی جیدون سانچو نیز پافشاری می‌کنند، اما هدف اصلی ماتسن است. این خبرنگار در ادامه گزارش خود اضافه کرد که مبلغ درخواستی چلسی حدود 35 میلیون پوند است. دورتموند پیشنهاد اولیه خود را به قیمت 25 میلیون پوند برای چلسی ارسال کرده و منتظر جواب مدیران این باشگاه است.

گفته می‌شود خود ماتسن نیز از ماندن در دورتموند استقبال می‌کند. او می‌داند که جایگاه بن چیلول در ترکیب چلسی دست‌نیافتنی است و می‌خواهد در فوتبال آلمان بماند تا دقایق بیشتری برای بازی به دست بیاورد.

1428