رئال مادرید آخرین باشگاه آنچلوتی خواهد بود؟

رئال مادرید آخرین باشگاه آنچلوتی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی ادعا می کند که پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید در سال 2026، احتمالاً از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2023، همیشه اخباری مبنی بر علاقه شدید تیم ملی برزیل به کارلو آنچلوتی به گوش می رسید و خبرگزاری ها مدعی بودند که پس از تمام قرارداد کارلتو با رئال مادرید در ژوئن 2024، این سرمربی باتجربه با سلسائو قرارداد امضا خواهد کرد، اما در عین ناباوری، آنچلوتی در ماه ژانویه قراردادش تا سال 2026 را با لوس بلانکوس تمدید کرد تا بدین ترتیب به تمامی شایعات خروجش از سانتیاگو برنابئو پایان دهد. 

به نقل از سایت گل، حالا سرمربی سابق پی اس جی و میلان در مصاحبه ای با La Repubblica گفت: "قصد دارم دوران مربیگری ام را در رئال مادرید به پایان برسانم، اما قبل از آن، می خواهم یک جام قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورم. تا زمانی که رئال مادرید مرا بخواهد، من در خدمت آن ها خواهم بود."

روز شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، رئال مادرید در ورزشگاه ومبلی به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت و آنچلوتی در صورت کسب پیروزی در این دیدار، به پنجمین قهرمانی خود در چمپیونز لیگ در مقام مربی خواهد رسید.

4416